XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

PZU z voicebotem od Voice Contact Center

PZU z voicebotem od Voice Contact Center
PZU podjął decyzję o pozostawieniu wyłącznie voicebotów w celu badania opinii na temat świadczonych usług Fot. Shutterstock

PZU będzie badać opinie i satysfakcje swoich klientów wyłącznie przy wykorzystaniu voicebotów. Voice Contact Center, należąca do grupy OEX spółka, stworzyła dla ubezpieczyciela dedykowane rozwiązanie. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota – wirtualnego ankietera.

  • PZU podjął decyzję o pozostawieniu  wyłącznie voicebotów, gdyż wyniki badań są miarodajne i nie odbiegają od ocen pozyskiwanych przez człowieka.
  • Primebot wykorzystywany jest do realizacji badań satysfakcji konsumentów. Voicebot dzwoni do osób, które wcześniej kontaktowały się z infolinią i zbiera opinie na temat jakości obsługi klienta w PZU.
  • Voicebot zbiera odpowiedzi zarówno na pytania zamknięte jak i otwarte. Redakcję transkrypcji rozmów wykonują konsultanci na co dzień pracujący w zespole obsługi klienta PZU.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: PZU z voicebotem od Voice Contact Center

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!